Fizetési, és Szállítási feltételek

Fizetési feltételek

Banki átutalás

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheted. Az átutaláshoz szükséges adatok:

Számlavezető bank: OTP Bank

Cégnév: Csipke – Stafírung Kft.

Számlaszáma: 11748069-25518920-00000000

BIC (SWIFT) kódOTPVHUHB 

Utánvétel

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az “Utánvétel” fizetési módot.

Bankkártyás fizetés

Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyával.  A vásárlás a CIB Bank rendszerén keresztül történik. A bankkártya adatokat szigorúan őrizzük, a CIB Bank megfelel a bankkártya társaságok által előírt PCI DSS biztonsági szabvány előírásainak.

Szállítási feltételek

Cégünknél lehetőség van a webshopban megvásárolt terméket, személyesen az üzletünkben átvenni, vagy házhoz szállítással rendelni a GLS (General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ) futárszolgálattal, vagy a Magyar Posta Logisztikával (MPL)

GLS, és MPL házhozszállítás szolgáltatás,

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Szállítási címnek kérünk a megrendelés során olyan címet megadni, ahol a várható szállítási napon (hétköznapokon) 8 és 16 óra között mindig tartózkodik valaki, aki a csomagot átveszi és az áru ellenértékét kifizeti (amennyiben azt már korábban nem fizetted ki banki átutalással).

Miután a futárszolgálatnak átadtuk a csomagodat emailben értesítést küldünk neked. Az értesítőben feltüntetjük a csomag azonosító számát. Ettől kezdve a csomagod már a szállító logisztikai rendszerében van. A csomag útját a szállító csomag követési rendszerében az azonosító megadásával követheted. Ha a megrendelésed során bármilyen megjegyzést átadtál nekünk, ami hasznos lehet a kézbesítés során, azt mi a futárszolgálat felé feltüntettük, így a kézbesítő futár ezek alapján jár el.

Kérjük, minden esetben ellenőrizd a csomag épségét átvételkor. Sérült csomag esetén kérjük, azt jelezd a kiszállító futárnak. Ebben az esetben a futár a sérülésről jegyzőkönyvet készít, mely alapján a későbbiekben megállapítható a kártérítés. Jegyzőkönyv nélkül a sérült csomag átvételéről szóló reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Szállítási költségek Magyarország területén:

GLS házhozszállítás díja: 1800 Ft

MPL házhozszállítás díja: 1990 Ft

Technikai okokból az utánvétes fizetés átmenetileg nem lehetséges

Utánvét felára 500 Ft

Szállítási költségek Magyarországon kívül, EU1 es besorolású országokba:

( Ausztria, Csehország, Horváthország, Románia, Szlovákia, Szlovénia )

GLS Házhoz szállítás: 9400 Ft (Csak Bankkártya, és előre utalással vehető igénybe!)

Át nem vett csomagok díja

Amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy nem kívánja átvenni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (ha van az utánvét díját) (oda-vissza szállítás díját) is érvényesítheti a Vásárlóval szemben, melyre utólag Bruttó 3500 Ft ot számlázunk ki!

Felhívjuk a kedves Vásárló figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe vehetjük ügyvéd segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Vásárlót terheli.

VISSZÁRU

Ha nem jó a méret vagy nem tetszik a rendelt termék?

A kézhezvételtől számított 14 napon belül küld vissza nekünk.

Töltsd ki a visszárú nyilatkozatunkat:

Cégünk minden termékére teljes körű csere – és visszavásárlási lehetőséget biztosít. Az árut normál belföldi csomagként, saját költségeden kérjük, juttasd vissza az alábbi címre:

Csipke – Stafírung Kft.

8237 Tihany, Kossuth L. u. 29.

Farkas Szilvia

06302430105 info@csipkestafirung.hu

Utánvétes, portós, illetve csomagautómatába küldött csomagot nem áll módunkban átvenni !!!

A beérkezést követően a terméket cseréljük, az értéke levásárolható, vagy visszautaljuk az árát a kért számlaszámra.

Visszaküldés esetén kérem írásban jelezze a vásárolt termékkel kapcsolatos problémáját!

Lehetséges előre emailben, vagy a csomagban a termékhez csomagolva, de mindenképpen jól olvashatóan kitöltve a visszárú nyilatkozatot!

Halasztott kézbesítés

Amennyiben a megrendelt terméket (termékeket) ön későbbi időpontban kéri kiszállíttatni, azt csak pénzügyileg rendezett esetben van módunk megtenni.

Időpontra történő kiszállítás tehát csak előre utalás teljesítése, illetve bankkártyás fizetés esetén lehetséges. Utánvétes fizetéssel sajnos nem áll módunkban halasztva küldeni! Kérjük ezt figyelembe venni rendeléskor! Utánvétes, halsztott rendelések törlésre kerülnek!

Shopping Cart